آهنگ جدید محسن چاوشی به نام «پدرم اینجا و مادرم اینجا و وطنم ایرانه»

نصرت

به وبلاگ من خوش آمدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:








آهنگ جدید محسن چاوشی به نام «پدرم اینجا و مادرم اینجا و وطنم ایرانه»

متن آهنگ پدرم اینجا و مادرم اینجا و وطنم ایرانه محسن چاوشی

پدرم اینجا و مادرم اینجا و وطنم ایرانه
آخه من کجا برم همه جا جز اینجا واسه من زندانه
عشق من اینجا و پسرم اینجا و اهل کردستانه
مرده و زنده من تشنه لب دنبال خاک خوزستانه
آخه من کجا برم رمضوناش رنگ ربنای مست شجریان باشه
یا موذن زاده اذان افطارش جادوی خلوتی شهر تهران باشه
بچه ی غمگین شط خرمشهرم که تموم دنیاش قد آبادانه
دل تنگم خونه دل خونم مسته سرخی خورشید غروب هرمزگانه
من غریبم همه جا مثل ابر پاییز همه جا میبارم
اما تو خاک خودم موندن و مردنمو بیشتر دوست دارم
آخه من کجا برم رمضوناش رنگ ربنای مست شجریان باشه
یا موذن زاده اذان افطارش جادوی خلوتی شهر تهران باشه
چاوشی خون تو و مردم تنهاتم تکیه کن به قلب تا ابد همراتم

 

 آهنگ جدید محسن چاوشی به نام «پدرم اینجا و مادرم اینجا و وطنم ایرانه»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط nosrat14 در شنبه 8 مهر 1402

مطالب پیشین
:: آزمایش مایع نخاعی ; عوارض آزمایش LP و یا پیونکسیون کمری
:: مهاجرت؛ از واقعیت تا فراواقعیت
:: آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام «آدما»
:: آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام «عشق من آتیش پاره آره چشای تو آتیش داره»
:: آهنگ جدید گرشا رضایی به نام «قصه برکه و ماهی»
:: چرا یخچال اتوماتیک کار نمی کند؟
:: آهنگ جدید حمید عسکری به نام «عشق تو کاش دیوونم کنه»
:: معنی کلمه فرشته به انگلیسی همراه چند مثال
:: آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام «تولدت»
:: آهنگ جدید محسن چاوشی به نام «پدرم اینجا و مادرم اینجا و وطنم ایرانه»
:: چگونه برای صرفه جویی پول با تست افسردگی؟
:: آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام «میشی فداش»
:: پلاگین فرم ساز cformsII
:: پلاگین تغییر مسیر ویدیو
:: وظایف و بیماری هایی که توسط دکتر طب سنتی درمان می شود؟
:: آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام «لعنت به تو به عشق تو»
:: آهنگ جدید رستان به نام «نگرانم نکن»
:: خواص و مضرات زرشک + آب زرشک برای سلامتی
:: دانلود آهنگ جدید امید حاجیلی به نام یارم ای یار یار
:: توضیحات خدائیان درباره فایل صوتی ظریف، تخلفات خودروسازان و آزادی سه عضو از خیریه امام علی


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by noosrat